.

Beantwoord

Niet tevreden met diensten

  • 22 February 2014
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

Badge
Goedenavond, ik heb sinds September al een geschil met jullie en ik heb toen 2x een rekening van bij elkaar 600 Euro gehad, de helf daarvan is betaald en over de andere helf was ik het niet eens, heb ik meerdere keren contact over gehad en ik ben niet van plan meer van jullie 'service' gebruik te maken! En elke maand ontvang ik nog een factuur, maar die ga ik niet betalen, interresseerd me niet hoe veel en hoe vaak jullie een herrinnering sturen.
Ik ben altijd zeer tevreden geweest, maar 2 rekeningen van 300 Euro de stuk gaat mij echt te ver.
Ik heb al geprobeerd mijn abbonement op te zeggen, maar ik heb helaas een jaar abbonement.
Dit wou ik even melden aangezien ik nog steeds herrinneringen binnen krijg!
Stuur ze maar gelijk naar een incasso bureau of zeg mijn abbonement maar op! Betalen zal ik toch niet!

Houdoe! 
icon

Beste antwoord door Ernst 24 February 2014, 16:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi DanielleGuijt,

Wat vind ik dat jammer om te lezen...

M'n collega's en ik hebben je vorig jaar al proberen uit te leggen wat er precies aan de hand is met de facturen waar je aan refereert en hoe ze zo hoog komen. Er is simpelweg heel erg veel gebeld met een 0900 nummer en erg veel internet verbruikt.

Er is in dit topic uitgelegd hoe het zit met je aanbetaling en ik heb je zelf al eens een uitleg gestuurd per privébericht.

Ik ben bang dat alles wat je niet wenst te betalen uiteindelijk echt bij het incassobureau terecht komt, en dat de kosten dan alleen maar hoger zullen worden 😞
Badge
Hoi DanielleGuijt,

Ik ken deze zaak niet maar Simyo kiest ervoor om een internetbundel af te sluiten met een open eind.
dwz dat de klant na zijn bundel te hebben op gebruikt gewoon door kan gaan met internet verbruik en hier achteraf de rekening voor krijgt.
Beter zou zijn iendien de klant een optie heeft om dit na verbruik van de bundel aan of uit te zetten.
Je zou kunnen zeggen dat Simyo bewust nalaat de afgesproken data bundel na te komen.
Ik kan je niet adviseren wat je zou moeten doen. Maar aangezien het hier over 300 Euro gaat zou ik mijn verlies nemen en overstappen naar een andere provider.
Welke provider je dan ook kiest geen van allen is klantgericht.
Badge
Hier kun je ook je klacht kwijt. Ik wwet niet of het verschil maakt maar niets doen is ook geen optie.

Reageer