.

Beantwoord

Ik heb toch aanbetaling gedaan op factuur?

  • 21 October 2013
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

Badge
Goedemiddag, ik heb zojuist een e-mail ontvangen voor mijn Factuur van September, maar die is vorige week al betaald via een ander bankrekening nummer, die is verzonden naar de bankrekening nummer die altijd in de IDeal link staat van de factuur.
Het gaat om een bedrag van 286 Euro, dus het zou fijn zijn als word uitgezocht of die betaling is ontvangen.

Groetjes Danielle
icon

Beste antwoord door Charlene 22 October 2013, 14:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Goedemiddag, ik heb zojuist een e-mail ontvangen voor mijn Factuur van September, maar die is vorige week al betaald via een ander bankrekening nummer, die is verzonden naar de bankrekening nummer die altijd in de IDeal link staat van de factuur.
Het gaat om een bedrag van 286 Euro, dus het zou fijn zijn als word uitgezocht of die betaling is ontvangen.

Groetjes Danielle


Hoi Danielle,

Ik zie wel een aanbetaling op je factuur van oktober van €281,12. Die betaling is verwerkt. Heb je ook een aanbetaling gedaan voor september? Die factuur is nu pas online, en gaan we de komende week afschrijven.
Als je nog een aanbetaling hebt gedaan, dan kun je een mailtje sturen met daarin een printscreen van die betaling. Als je in het onderwerp je 06nummer en het woord "betaalbewijs" zet, dan kunnen we hem zo snel mogelijk verwerken.
Er is een servicenummer dat je gebruikt, dat erg veel kosten met zich meebrengt. Misschien kun je eens kijken of daar een alternatief voor is. Want ik kan me voorstellen dat het nogal wat is, elke maand zo'n rekening. :(

Groetjes,
Charlene

Reageer