.

Beantwoord

Mijn factuur klopt niet, wat nu?

  • 13 June 2016
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Badge
Ik heb op 31 mei een internetbundel geactiveerd. Die zou meteen ingaan. Volgens mij stond er dat het aantal MB's/kosten van het abonnement gedeeld zou worden over het aantal dagen en dat dit bedrag verrekend zou worden. In dat geval zou ik dus 1 dag moeten betalen, ongerekend € 0,19. Toch bedraagt mijn factuur € 10,50; het bedrag wat ik vanaf 1 juni kwijt zou zijn aan mijn nieuwe abonnement. Ik betaal toch niet vooraf? Voorheen betaalde ik € 5,- per maand (alleen bellen en SMS, geen internet).

Hoe kan dit? Of kan iemand het uitleggen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door franswon 13 June 2016, 20:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Naat9,

Abonnementskosten betaal je vooraf, eigenlijk zou er ook nog 1 dag over mei gerekend moeten worden, dit is waarschijnlijk bewust niet gedaan.
Badge
Ahaaaaa, dan had ik dat niet goed begrepen. Komt waarschijnlijk dat als je over je bundel heen gaat, ze dat dan de maand erna verrekenen. Logisch want dat weet je van te voren niet. Ik trok de conclusie dat je alle kosten achteraf betaalde. Ik ben geholpen met dit antwoord, dank je wel!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Naat9,

Mooi dat het nu duidelijk voor je is geworden. Je betaalt je abonnementskosten altijd vooruit bij Simyo.

@franswon lekker bezig!! Heel erg bedankt.

Groetjes,
Caspar

Reageer