.

Beantwoord

Mijn 4G was niet beschikbaar, wordt daar iets mee gedaan?

  • 1 June 2015
  • 6 reacties
  • 516 Bekeken

Na de berichtgeving van 18 mei j.l. is de 4G verbinding ruim een week niet bruikbaar geweest.Ik neem aan dat dit verekend gaat worden met de eerst volgende factuur?
icon

Beste antwoord door Ruud 2 June 2015, 16:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Na de berichtgeving van 18 mei j.l. is de 4G verbinding ruim een week niet bruikbaar geweest.Ik neem aan dat dit verekend gaat worden met de eerst volgende factuur?
Ik voorspel dat alles goed komt, niet alleen voor jou. 🙂 1 x positief halveert 2 x negatief. :8:cool:
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ojajoh,

Welkom op het Simyo Forum:D

Wat vervelend dat je ook last hebt gehad van de hapering met je 4G verbinding.
Ik heb even gekeken in je aansluiting. Je hebt dezelfde vergoeding gehad.:D
Dit wordt inderdaad verrekend op de factuur van mei.

Werkt je 4G weer goed?

@Friesian
Ik voorspel dat alles goed komt, niet alleen voor jou.
Uiteindelijk altijd;)
Tot nu toe lijkt het weer goed te gaan met de 4G
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ojajoh,

Het is erg fijn om te horen dat je 4G weer werkt zoals het hoort. Als het goed is hebben we je snelheid ook al verhoogd. Heb je dat al gemerkt?

Groetjes, Tiury
Ik heb inderdaad gemerkt dat de pagina's iets sneller laden!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb inderdaad gemerkt dat de pagina's iets sneller laden!
Probeer maar eens een filmpje te streamen 😉

Reageer