.

Beantwoord

Mag ik uitstel van betaling?

  • 22 October 2015
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Ik hen een betalingsherinnering ontvangen van mijn factuur van augustus, met factuurnummer 32208282. Het totaal bedrag bedraagt meer dan 90 euro terwijl ik doorgaands voor mijn bundel 10 euro per maand kwijt ben. Ik weet dat ik internet heb gebruikt buiten mijn bundel maar ik ben verbaast dat de kosten zo zijn opgelopen en wil hier graag meer inzicht in. Ik heb een tijdje zonder werk gezeten dus kan de rekening ook noet betalen. Volgende week, of uiterlijk 5 november is mijn salaris van mijn nieuwe baan binnen en dan zou ik het bedrag kunnen overmaken. Ik zou dan ook graag een uitstel van betaling of een betalingsregeling treffen.
icon

Beste antwoord door Ernst 23 October 2015, 09:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Sean,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend allemaal.
Hopelijk gaat het nu weer wat beter?
Zover ik weet is het bij Simyo niet mogelijk een betalingsregeling af te spreken.
Ook uitstel van betaling is eigenlijk niet mogelijk.
Dit is pas mogelijke in het minnelijker incasso traject bij ImNederland. Het incassobureau waar alle onbetaalde vorderingen van Simyo heen gaan.

Holelijk is mijn reactie niet te teleurstellend?
Een regeling is bespreekbaar, een moderator kan meer vertellen..

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/uitstel-van-betaling-betalingsregeling-277?c=105
In die link staat er inderdaad dat ik contact op kan nemen via het Forum bijvoorbeeld als ik een betalingsregeling treffen voor een factuur of een factuur wat later betalen. Ik woon nu in het buitenland dus kan geen 0900 nummer bellen en kan ook niet van mijn Simyo bellen. Daarom hoopte ik hier iets te kunnen regelen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sean Hickman, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaats naar het subforum Factuur & betalen.

Wat vervelend dat je door deze situatie niet aan je verplichting kunt voldoen :(
Voor je verbruiksgegevens kan ik je doorverwijzen naar je factuur. Daar vind je al je verbruik gespecificeerd terug. Heb je die al ingezien?
Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze financiële afdeling. Zijn nemen binnen een week contact via e-mail met je op over je verzoek tot een betalingsregeling.

Ben je zo een beetje gerustgesteld?

@maikel.twinnie, tegenwoordig kunnen we gelukkig iets meer betekenen hierin :)
@Raytje, dank je voor je reactie!

Reageer