Skip to main content
Vraag

Laatste factuur ontvangen na beëindiging abonnement nog steeds niet opgelost?!

• July 22, 2026
  • 0 reacties
  • 13 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Eind van deze maand stap ik over naar een andere provider dus vraag ik me af of ‘Mijn Simyo’ inmiddels wel 6 maanden toegankelijk blijft, zie ook dit topic https://forum.simyo.nl/factuur-en-betalen-65/graag-laatste-factuur-ontvangen-na-beeindigen-simyo-abonnement-50219

Is deze belofte van de Community Manager: Wat we wél meteen oppakken, is de tegenstrijdige informatie in onze e-mails en in Mijn Simyo. Dat helpt natuurlijk niet en gaan we zo snel mogelijk rechtzetten. nagekomen en klopt het nu dat we 6 maanden onze facturen kunnen inzien?

Of is die belofte NIET nagekomen en geeft de afbeelding nog steeds VERKEERDE informatie?

En wat deze opmerking van de CM betreft: In de tussentijd hebben we ervoor gekozen om eerst andere verbeteringen (met meer impact voor onze klanten of een hogere klantvraag) op te pakken. Hierdoor heeft deze functionaliteit het helaas nog niet gehaald. Onze developers zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten, maar moeten soms lastige keuzes maken.

Het is natuurlijk wel zo dat de klant gewoon WETTELIJK RECHT heeft om zijn laatste factuur in te zien, ZONDER daarom zelf te moeten gaan bedelen. 

Mijn concrete vragen:

• blijft ‘Mijn Simyo’ nu wel 6 maanden toegankelijk zoals de afbeelding aangeeft of wordt dat nog steeds DIRECT gesloten als je abo eindigt?
  • krijg ik de factuur ZONDER daarom zelf te moeten vragen