Maar nou heb ik toch een probleem met de laatste factuur.
Mijn vrouw werkt 's nachts op de huisartsenpost en was laatst haar telefoon vergeten.
Zij belde mij om 23:00 uur met de vraag om hem thuis te zoeken.
Ik belde met mijn telefoon haar toestel en vond die uiteindelijk in de badkamer.
Vanaf dat moment zijn de twee toestellen per ongeluk verbonden gebleven.
Ik ging naar bed en de volgende ochtend kreeg ik van Simyo een bericht dat
mijn toestel was geblokkeerd wegens te hoog verbruik.
Op mijn Simyo zag ik tot mijn schrik € 173,29 buiten bundel verbruik staan.
Ik heb toen met een van jullie medewerkers gebeld om mijn toestel te laten deblokkeren
en om kwijtschelding te vragen van dit bedrag.
Na enig overleg kwam zij met het voorstel om het met de helft te verminderen.
Ik ging toen akkoord, maar toen ik er naderhand over nadacht vind ik het toch ook
niet terecht om de helft te betalen.
Ok, het is mijn fout, ik had de verbinding moeten afbreken, maar deze vergissing kom mij
toch wel erg duur te staan.
Ik wil jullie daarom vragen om het hele bedrag niet te rekenen.
met vriendelijke groet,
Ruud Rijnberg
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie