Sinds een half jaar klant bij Simyo. Eerder altijd een telefoon van het werk, maar nu zo geregeld. En dan leer je dus meteen een bizarre les. In de basis weinig te klagen, maar zojuist (op mijn verjaardag nota bene!) in een autorit van een half uur waarin ik aan het rijden was en dus mijn telefoon niet gebruikte blijkbaar een melding gemist dat mijn bundel helemaal op was en als ik uitstap melding krijgen dat mijn SIM geblokkeerd is en ik dus blijkbaar in dat half uur een rekening van ruim €300 (!!!!!!!!!) heb gerealiseerd. Ik schrik me werkelijk helemaal kapot en heb het idee dat er iets helemaal niet in de haak is. Totdat ik zie dat dit blijkbaar de normale gang van zaken is. Werkelijk krankzinnig dat dit mogelijk is en dit blijkbaar hangbare praktijk is van Simyo. Ik sta echt versteld. Ik hoor graag van Simyo hoe jullie hierin tegemoet gaan komen want dit is echt ABSURD. Mijn verjaardag met een ‘cadeau’ van een bizarre en kansloze rekening is in ieder geval echt top. Dus daarvoor reuze bedankt Simyo! En mijn SIM only abonnement zeg ik morgen nog op.
Tot nooit weerziens Simyo. En laat dit een enorme waarschuwing zijn voor iedereen! WORD ERGENS ANDERS KLANT!!