Enkele maanden geleden heb ik zodra het mogelijk was een data plafond ingesteld op het telefoonnummer van mijn zoon. Tot mijn grote verbazing zie ik dat er toch kosten zijn gemaakt (binnen Nederland) en dat hier flinke kosten tegenover staan.
Volgens mij zou het dan ook niet mogelijk moeten zijn om ook maak een euro aan extra kosten te maken wanneer dit is ingeschakeld of mis ik hier iets?
Je hebt gedeeltelijk gelijk
Als je in de loop van een maand het dataplafond activeert gaat dat met de 1e van de eerstkomende maand in.
Alles wat je in de lopende maand nog aan internetkosten maakt, wordt dus gewoon in rekening gebracht.
Op je nieuwste factuur zie je altijd dat de abo-kosten vooraf in rekening gebracht worden en de variabele bel- en internetkosten achteraf.
Wat is de omschrijving op de factuur voor deze kosten?
Dus geen cruise schip of zo waar je toevallig langsliep.
Mijn inspiratie is even uitgeput,
Morgen of zo zal er een moderator komen die wat dieper in de systemen kan kijken.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Ik heb meteen even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat je dataplafond aanstaat. Waarschijnlijk is er dus iets op de achtergrond verkeerd gegaan waardoor je deze kosten hebt kunnen maken.
Ik zie ook dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij dit intern hebben doorgezet naar de technische afdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en oppakken. Hoogstwaarschijnlijk zullen de kosten die je hebt gemaakt worden vergoed, aangezien deze onterecht blijken te zijn. Ik wil je vragen om de terugkoppeling van de technische afdeling even af te wachten. Meestal word je binnen 5 werkdagen per e-mail geïnformeerd over de vergoeding. Mijn excuses voor dit ongemak!
Thanks
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.