Geachte heer/mevrouw,
Ten eerste wil ik aangeven dat de formurvoorwaarden waarvoor ik akkoord moest geven niet zichtbaar zijn. De hyperlink verwijst naar een niet bestaande pagina. Ik heb daarom voorwaarden geaccepteerd die niet bekend zijn gemaakt.
Ten tweede is jullie kalantenservice niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op de whatsappchat. Ik hoop via dit forum in contact te komen.
Ik richt mij tot u nieuwe klant van Simyo met betrekking tot een recente afrekening die ik heb ontvangen voor het telefoonabonnement van mijn kinderen. Graag wil ik mijn ongenoegen en bezorgdheid uiten over de buitensporig hoge kosten die in rekening zijn gebracht voor het gebruik buiten de bundel.
In de ontvangen afrekening van juli wordt een bedrag van € 54,20 in rekening gebracht voor het gebruik buiten de bundel. Ter vergelijking: binnen onze abonnementsbundel betalen we slechts € 0,00025 per eenheid en buiten de bundel wordt een tarief van € 0,15 gehanteerd. Deze tarieven vertegenwoordigen een verschil van maar liefst 600%, wat in mijn ogen niet in verhouding staat en buitenproportioneel lijkt voor particuliere klanten.
Ik ben een nieuwe klant van Simyo en ben tevreden geweest met de diensten die u biedt. Echter, deze recente afrekening heeft mij doen twijfelen aan de eerlijkheid en transparantie van het facturatieproces. Als klant verwacht ik duidelijkheid en redelijkheid bij het bepalen van kosten, vooral wanneer deze kosten zo sterk afwijken van wat binnen de bundel wordt berekend.
Graag verzoek ik u dan ook vriendelijk om deze kwestie te onderzoeken en mij te voorzien van een gedetailleerde uitleg over hoe de kosten voor het gebruik buiten de bundel tot stand zijn gekomen. Daarnaast zou ik willen vragen om een heroverweging van de in rekening gebrachte kosten, gezien de onredelijkheid van het huidige bedrag.
Ik ben van mening dat een eerlijke en redelijke afhandeling van deze kwestie de goede klantrelatie tussen mij en Simyo in stand zal houden. Ik kijk ernaar uit om uw reactie tegemoet te zien.
Met vriendelijke groet,
Meerdink