Ik heb de afgelopen maanden een telefoonrekening die factor 10 x het normale bedrag is.
Dit komt volgens jullie door buiten de bundel bellen.
Jullie geven aan dat jullie geen meldingen versturen voor het buiten de bundel gaan.
De heer die ik zojuist aan de telefoon had vertelde mij zelfs dat ik al sinds 7 april buiten de bundel was, dat is dus 7 dagen na het aanslaan van de bundel. Dit was dus bij jullie bekend.
Natuurlijk begrijp ik heel goed dat een deel van de verantwoordelijkheid bij mijzelf ligt, ik heb immers de app waarop ik dit had kunnen zien.
Echter, ik ben van mening dat wanneer jullie merken dat ik na een week al buiten die bundel bel, jullie best even een melding mogen geven.
Het is bijzonder klantonvriendelijk om een klant die na een week al buiten zijn bundel gaat vrolijk te laten doorbellen en vervolgens doodleuk een hoge factuur aan te bieden onder het mom van 'eigen verantwoordelijkheid'.
Meldingen geven doen jullie met internet wel 'omdat dit gebruik vaak ongezien gaat'.
Dat klopt ook, ik heb een keer een melding gehad voor mijn internet gebruik, waarop ik de bundel direct verhoogde.
Met andere woorden, had ik een melding gekregen van het feit dat ik buiten de bundel ging, had ik nu 200 euro minder hoeven te betalen.
Dit is naar mijn mening een stukje redelijkheid van de aanbieder en klantvriendelijkheid wat bij Simyo op dit moment ontbreekt.
Ik heb nog gevraagd om een coulance regeling, maar daar doet Simyo niet aan voor belminuten vanwege 'eigen verantwoordelijkheid'. (Blijkbaar doen jullie dit dus wel voor internet)
Ik heb nooit klachten gehad bij Simyo, maar door deze belachelijk hoge kosten en de inadequate afhandeling van mijn klacht word het voor mij zeer interessant om over te stappen.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie