.

Beantwoord

Kan mijn bedrijfsnaam worden toegevoegd aan mijn account?

  • 27 November 2014
  • 3 reacties
  • 451 Bekeken

Hoi
Ik wil graag in plaats van mijn eigen naam, de naam van mijn bedrijf op de faktuur. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door koorelle 27 November 2014, 22:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik denk dat een moderator hier morgen gaat vragen om een kopie van je KvK inschrijving te mailen en wellicht nog wat andere zaken.
Maar wacht even af tot morgen.

Succes!
Ok, dankjewel!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dragon,

We kunnen normaal gesproken niets veranderen aan de tenaamstelling van een abonnement, maar als het gaat om een bedrijfsnaam toevoegen, maken we graag aan uitzondering voor je 🙂.

Zoals koorelle al aangaf, ontvang ik graag een e-mail met daarin je KvK uittreksel bijgevoegd. Wij kunnen dan vervolgens de naam van je bedrijf toevoegen aan je account, waardoor je bedrijfsnaam wordt vermeldt op je factuur 🙂.

Je kunt deze e-mail sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email], samen met het 06-nummer waar het over gaat.

Gaat dat lukken?

Reageer