Gisteren op 3 augustus is er blijkbaar iets gebeurd op de telefoon van mijn dochter en terwijl ze thuis was, is haar hele databundel van 20G opgegaan en uiteraard….nog veel meer en dit zijn dan mb's buiten de databundel die ontzettend duur zijn. Haar sim is nu geblokkeerd en of we even een aanbetaling willen doen omdat er nu opeens een rekening openstaat van 293 Euro!! Dit op een abbonement van 16 euro per maand. Ik heb hier al veel over gelezen en ik vind dit absurd en in geen enkele verhouding staan tot de werkelijke kosten. Dit lijkt wel een heel naar verdienmodel te zijn wat zo gemakkelijk kan gebeuren.
Ik baal enorm van zo'n hoge rekening en ik vind het echt een schande als ik dit echt moet betalen. Klantenservice is onbereikbaar (vanwege de drukte pas maandag weer...) en nu zitten we met een belachelijk hoge rekening en geblokkeerde sim.
Bespaar me de data tips en dat mijn dochter een smsje heeft gekregen dat haar bundel bijna op was als waarschuwing Je kunt iemand niet kwalijk nemen dat dit niet direct wordt gezien en het gaat zo belachelijk hard dat ik dit onredelijk vind. Bedrag staat in geen enkele verhouding met de geleverde dienst en kosten. Ik ben hier echt bijzonder boos en teleurgesteld over.