.

Beantwoord

Kan er iets gedaan worden aan de hoge kosten buiten de bundel?

  • 27 February 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik heb vandaag een berichtje gekregen dat mijn bundel 100%gebruikt was en ben hierna op de app gaan kijken, echter had ik nog 700 mb’s over. Toen ik dit zag heb ik mijn internet weer aangezet. Ik weet niet wat er gebeurd is maar enkele minuten later kreeg ik een berichtje dat mijn simkaart geblokkeerd was. Ik ben een student en schrok gigantisch van de hoge kosten. Ik heb 100 euro geleend van mijn moeder zodat ik in ieder geval nog kon bellen en sms’en. Ik baal hier gigantisch van en vraag mij af of jullie iets voor mij kunnen regelen. Ik ben echt een beetje in paniek dus een snelle reactie wordt erg op prijs gesteld. 
alvast een vriendelijke groet Martin N


Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Amy 28 February 2024, 12:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Qr3000 martin,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Deze waarschuwingen komen rechtstreeks van het netwerk en zijn daarom altijd leidend. Als je deze sms'jes ontvangt raden we aan om geen internet meer te gebruiken of extra MB bij te kopen via Mijn Simyo (dit kan ook via de app). Als de internetbundel op is en er wordt internet verbruik geregistreerd op de simkaart betaal je €0,15 per MB aangezien wij geen dataplafond hebben. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen. 

Groetjes,
Amy

Reageer