Hi Simyo, ik ben al jaren lang een trouwe klant en tot nu toe altijd heel erg tevreden! Maar.. vanmiddag zat mijn zieke oppaskindje op mijn telefoon films te kijken. Ik had niet door dat mijn telefoon niet verbonden was met de wifi. Toen ik mijn telefoon weer in handen kreeg bleek dat ik enorm buiten de bundel ben gegaan en dus niet de waarschuwingsberichten gezien heb. Hier ben ik enorm van geschrokken. Met het oppassen heb ik nu een rekening van meer dan 200 euro aan mijn broek hangen Wat nu?
Meteen het dataplafond aanzetten
https://www.simyo.nl/klantenservice/bundels/dataplafond
Kost slechts €0,50 per maand per mobiel nummer in NL en EU.
Als je de nota niet in 1 keer kunt betalen, kun je na het weekend via de bekende kanalen met Simyo contact opnemen voor een betalingsregeling of de reactie van een moderator binnen dit forum afwachten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellend dat je hier erg van bent geschrokken!
Ik zie dat je van
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.