.

Beantwoord

Jullie zijn vergeten mijn oude abo op te zeggen, wat nu?

  • 31 October 2015
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Jullie zijn vergeten het abonnement van mijn vorige provider op te zeggen, ik heb nu al 2 maanden betaalt. Heel slordig.
icon

Beste antwoord door Naomi 2 November 2015, 16:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Papagurk, welkom op het Simyo forum!

Ik ga graag het één en ander voor je na. Je bent nu inlogt met een Prepaid telefoonnummer. Ik denk dat het niet om dit telefoonnummer gaat. Wil je het 06-nummer sturen in een privébericht? Dan kan ik het voor je uitzoeken

Ik hoor het graag van je 🙂
Mijn telefoon nummer is 06xxxxxxxx.
Mijn telefoon nummer is .

Dat is geen prive bericht. Haal je nummer even weg, dit kan tot 1 uur na het plaatsen van je bericht. Een prive bericht doe je door op de naam te klikken van Naomi in dit geval.

🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Papagurk,

Zoals Raytje zegt, is dat helaas geen privébericht. Ik heb je telefoonnummer even weggehaald ;)

Op 14 september hebben we je telefoonnummer overgenomen. Per die datum is het oude abonnement bij je oude provider opgezegd.
Je nummer kan maar aan één abonnement zijn gekoppeld. Het is dus heel apart dat je oude provider zegt dat je bij hun nog een actief abonnement hebt. Dit kan technisch gezien helemaal niet. Ik vermoed dat ze iets administratief niet goed hebben staan. Je kan het beste met hun contact opnemen en vragen hoe ze dit gaan corrigeren.

Is je vraag beantwoord?

@Raytje; dankjewel voor je goede uitleg en hulp 🙂

Reageer