.

Beantwoord

Is er een compensatie mogelijk voor de belkosten in Marokko in verband met de aardbeving?

  • 19 September 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Vanuit Marokko kon tijdens de aarbeving gratis contact telefonisch gelegd worden met het buitenland.

Ook in Nederland was dit mogelijk door medewerking van o.a. Vodafone.

Ik arriveerde op vrijdag 9 september in Agadir en werd s”avonds om ca. 11uur wakker door de hevige aardbeving omdat mijn Hotel stond te schudden op zijn grondvesten. Binnen de kortste keren werden wij naar buiten gedirigeerd en dienden daar tot neder order te verblijven Geen informatie op dat moment over de situatie locaal en in het naburige gebied. Automatisch vindt er dan telefonisch verkeer

plaats met vrienden, bekenden etcetera.

Mijn telefoon, die ik in het buitenland anders niet gebruik, moest ik natuurlijk nu wel aanspreken. Gevolg hiervan was, dat de telefoonrekening in de betreffende week al gauw tot ca. 100 eur opliep.

Vraag is of Simyo, ook dezelfde regeling treft voor klanten, die tussen 9 en bv 14 september in Marokko

verblijven. Immers Marokko zelf doet van zijn kant ook het nodige en ook in Nederland wil men coulant zijn!!!


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 20 September 2023, 11:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ans P.,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat een ontzettend nare situatie moet dat geweest zijn! Hopelijk maak je het goed. 

We hebben op dit moment niet standaard een regeling voor deze kosten maar denken uiteraard graag met je mee. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Reageer