.

Vraag

Is dit een fout of oplichterij?

  • 19 November 2022
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Ik heb mijn eerste twee facturen betaald. Ik begrijp niet of de eerste de tweede maand (november) omvatte, waarom worden er dan weer kosten in rekening gebracht voor november. Is dit een fout of oplichterij?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Bij Simyo betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit. Kijk je bijvoorbeeld naar de factuur van januari, dan zie je daarop de abonnementskosten van februari staan. Bij de specificatie van je abonnementskosten zie je de naam van de bundel, de periode en de kosten van hiervan.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fede,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over je eerste facturen! Het klopt inderdaad wat @Ron H zegt (bedankt voor je reactie!). Als je bijvoorbeeld in oktober bent gestart met je aansluiting dan zie je op de factuur van oktober de bundelkosten van oktober en van november staan. Vanaf je tweede factuur (november) betaal je de abonnementskosten van december enzovoort. Dit is dan ook de reden dat je eerste factuur altijd hoger uitvalt dan de volgende facturen. Mochten er nog onduidelijkheden zijn laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

Reageer