Skip to main content

.

Vraag

Is dit een fout of oplichterij?

  • 19 november 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn eerste twee facturen betaald. Ik begrijp niet of de eerste de tweede maand (november) omvatte, waarom worden er dan weer kosten in rekening gebracht voor november. Is dit een fout of oplichterij?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1278 reacties
  • 19 november 2022

Bij Simyo betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit. Kijk je bijvoorbeeld naar de factuur van januari, dan zie je daarop de abonnementskosten van februari staan. Bij de specificatie van je abonnementskosten zie je de naam van de bundel, de periode en de kosten van hiervan.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 21 november 2022

Hoi @Fede,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over je eerste facturen! Het klopt inderdaad wat @Ron H zegt (bedankt voor je reactie!). Als je bijvoorbeeld in oktober bent gestart met je aansluiting dan zie je op de factuur van oktober de bundelkosten van oktober en van november staan. Vanaf je tweede factuur (november) betaal je de abonnementskosten van december enzovoort. Dit is dan ook de reden dat je eerste factuur altijd hoger uitvalt dan de volgende facturen. Mochten er nog onduidelijkheden zijn laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy