.

Beantwoord

Internetbundel van 200 naar 500 veranderd, hoe terug naar de oude bundel 200 Mb?

  • 20 March 2015
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb vandaag mijn internetbundel verhoogd van 200 naar 500 mb. Gaat van €6 naar €7 per maand. Is dus €1 duurder. Niet dus! Is €2 duurder. Ga ik volgende maand weer terug naar 200, dan ga ik door deze actie de rest van mijn contract iedere maand €1 meer betalen dan nu. Wordt per saldo de komende maand wel een dure. Bestaat hier een begrijpelijke uitleg voor?
icon

Beste antwoord door Naomi 23 March 2015, 10:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ed Kalkman, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je nog gebruikmaakte van de oude Internetbundel 200 voor € 5,- per maand.

Op 3 december 2014 hebben we iedereen gemaild over onze nieuwe bundels en de bijbehorende prijzen. Zo is de Internetbundel 4000 erbij gekomen 🙂 En zijn veel bundels in prijs verlaagt. De Internetbundel 200 is als enige met een € 1 verhoogt.

In principe is dit voor jou geen verandering. Alleen als je zelf wijzigt, kun je niet meer terug wijzigen naar je oude bundel. Zolang je niks veranderd, blijf je dus gebruikmaken van je oude bundel.

Doordat je hebt gewijzigd naar de Internetbundel 500 maak je helaas geen gebruik meer van de oude bundel. Het is wel mogelijk om te wijzigen, maar alleen naar de nieuwe bundels. Vanaf 1 april gaat je Internetbundel 500 in.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Hallo Naomi,
Dank voor je uitleg. Het verhaal op zich wist ik wel. Echter, het kattebelltje met de herinnering ontbreekt. En dus denk je daar even niet aan. Wellicht een item voor jullie om over na te denken. Die ene euro per maand overleef ik wel (denk ik). Voor reactiesnelheid en uitleg een pluim. Groet, Ed.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ed Kalkman,

Wat fijn om te lezen dat de uitleg van Naomi duidelijk is. De tip om er voor te zorgen dat we nog even een herinnering sturen vind ik persoonlijk een heel goed idee! Ik heb dit meteen op onze 'wall of change' gehangen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum! 🙂

Reageer