.

Beantwoord

Internet buiten bundel en hoge kosten

  • 25 June 2014
  • 1 reactie
  • 588 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hi Simyo,

Ik bekeek vandaag mijn mijnsimyo account en zag dat ik nog 0 van de 1500 MB uit mijn internetbundel over had.. Ik baalde, want dit is al de tweede keer dat ik hier geen melding van heb gekregen (email/sms). Ik keek bij mijn verbruik en zag dat de rekening intussen 149 euro is!!!!!!!!!!! In een ander topic las ik dat je een melding hoort te krijgen want het gaat hier om een internetbundel en geen bel of sms. 

Waarom heb ik niks ontvangen? En vooral niet omdat het een belachelijk hoge rekening is?

vriendelijke groet, 
Wies
icon

Beste antwoord door Ernst 26 June 2014, 10:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Wies,

Dat lijkt me wel even schrikken. Je bent je van geen kwaad bewust en ineens zo'n rekening :mad:
In je gegevens zie ik dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat je gelukkig al tegemoet bent gekomen.
Verder heb ik na laten kijken hoe het zit met de niet-ontvangen SMS en er is geconstateerd dat ie dus niet is verstuurd. Gelukkig kunnen we dat checken, anders zegt straks iedereen met een hoge rekening dat ze 'm niet gehad hebben ;)

Volgende maand krijg je 'm wel, dat is gerepareerd. Met 50% bundel verbruik hoor je ook een SMS te krijgen, dus kun je in de gaten houden of je die ook krijgt?

Het is ook handig om na te gaan waar je dataverbruik vandaan komt. In je verbruik zie ik dat het eigenlijk vanaf het begin van de maand al meteen 'vol gas' is gegaan met je internet.
Bij veel telefoon kun je zien welke apps of welk deel van je besturingssysteem dit veroorzaakt. Hier lees je daar meer over. Ook geven we daar tips hoe je je dataverbruik in de hand kunt houden.

Ik zie ook dat je wel vaker te weinig hebt aan je bundel. Je kunt nog een stapje hoger, dan kom je minder vaak buiten je bundel.

Reageer