Skip to main content
Vraag

Ineens extreem hoge kosten

• May 26, 2026
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Ik ben al enkele maanden een tevreden klant van jullie, altijd netjes betaald en geen verdere klachten gehad. Maar vandaag schrik ik toch wel even. Ik ben zojuist naar de supermarkt gelopen en heb schijnbaar ondertussen een melding gehad dat mijn MB's op waren en toen heb ik mijn internet naar mijn weten ook afgesloten tot ik weer terug kwam thuis, en nu zie ik ineens een rekening van bijna 300 (!!!!) euro? Jullie geven aan dat ik 100 euro moest betalen om mijn simkaart te blijven gebruiken dus die heb ik betaald, maar er staat nog bijna €200 euro open. Als ik kijk naar de verbruikdetails is er een half uur lang met intervallen van een minuut telkens 59mb afgeschreven terwijl ik destijds mijn telefoon helemaal niet gebruikt heb. Ik zie meerdere klanten hier melding van maken de afgelopen maanden en daarom vraag ik jullie graag om coulance/kwijtschelding van dit bedrag. Bij voorbaat dank. 

1 reactie

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • May 26, 2026

Hoi ​@Daniël Reuvekamp,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp goed dat dit enorm schrikken is, zeker wanneer je ineens met zulke hoge buitenbundelkosten wordt geconfronteerd. Ik kan me voorstellen dat dit veel vragen oproept, vooral omdat je in de verbruiksdetails ziet dat er in korte tijd grote hoeveelheden data zijn verbruikt zonder dat je je telefoon actief gebruikte. Houd er wel rekening mee dat dataverbruik ook op de achtergrond kan plaatsvinden via apps of automatische processen op je toestel.

Dat neemt niet weg dat ik graag met je mee kijk naar je situatie. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens

Groetjes,
Khadija