Hallo,
Gisteren ben ik mij rot geschrokken. Na een bezoekje aan de kerstmarkt in Oberhausen op de terugweg even voetbal gekeken op de telefoon. Bij elkaar nog geen 20 minuten gekeken, nog geen eens een GB verbruikt, maar wel 116 euro verder aan verbruikte MB's internet. Ik heb een abonnement met enkel onbeperkt bellen. De bundel internet heb ik van mijn werk. Op de één of andere manier is de bundel internet van mijn eigen nummer (Simyo) gaan zorgen voor de aangeleverde hoeveelheid internet.
Een uur later krijg ik pas een melding dat mijn nummer geblokkeerd is omdat ik de 100 euro buiten mijn bundel heb overschreden. Waarom krijg ik dan pas een melding? Ik vind dit raar. Gisteren na dit voorval gekeken of je niet ergens een alarm aan kan zetten bij een bepaalde hoeveelheid overschrijding van de bundel, maar die is er gewoon niet. Ik ben echt in staat om voor een euro meer in de maand over te stappen naar een provider waar dit wel mogelijk is.
Ik zie graag uw reactie tegemoet.
Beste antwoord door Roeqajja
Bekijk originele reactie