Hoi @HesselDP,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten de bundel vanwege internetverbruik!
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Heb je deze sms’jes gezien? De sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Als je een Android telefoon hebt, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. Als je een iPhone hebt, dan wil ik je verwijzen naar dit topic. Op onze website hebben wij een blog met meer handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen.
Wij kunnen het voorstellen dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Ik wil je daarom graag helpen en met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo Roeqajja,
Ik heb ondertussen al een collega van jou gesproken (Antonio). Ik heb mijn verhaal uitgelegd en we zijn tot de overeenkomst gekomen dat ik 50% van het bedrag terug krijg. Met ongeveer 3 weken is dit op mijn rekening terug gestort. Dit is een redelijke tegemoetkoming, complimenten voor de service.
Ik ga er in ieder geval alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt. Bedankt voor de tip richting het topic. Ik heb de opdrachten app op mijn iPhone ingesteld op jullie berichten. Dankjewel.
Vriendelijke groet,
Hessel
Hi @HesselDP,
Bedankt voor de update. Wat fijn om te lezen dat je tot een oplossing bent gekomen met één van onze collega's van de klantenservice! Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Ik wens je een hele fijne avond!
Groetjes,
Roeqajja