.

Beantwoord

Ik kan niet betalen via IDEAL i.v.m blokkade telefoon. Hoe doe ik dit?

  • 15 April 2015
  • 5 reacties
  • 802 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik had perongeluk een bedrag laten storneren, omdat ik niet wist wat Buckeroo was(mag wel wat duidelijker). Nu heb ik opnieuw een factuur gekregen die ineens 22(tegenover 17 euro) is, nou vooruit dan maar(niet zo netjes).

Echter, kan ik deze niet via iDeal betalen omdat mijn 06 is geblokeerd(ING).
Dit is natuurlijk niet zo handig want ik heb mijn SMS nodig om te betalen via iDEAL, ook handmatig zou niet kunnen omdat ook tevens daarmee gebruik gemaakt wordt van de TAN-codes die ik ontvang via ING op mijn mobiel PER SMS.

Dus, wat voor oplossingen worden toegereikt, want zo gaat mijn rekening alleen maar oplopen simpelweg omdat ik niet kan betalen(vanwege blokkade toegang SMS).
icon

Beste antwoord door Tiury 15 April 2015, 19:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Liquidfire,

Goed dat je hier contact over opneemt! Uiteraard heeft Simyo er rekening mee gehouden dat een hoop klanten hun TAN codes per sms krijgen. Daarom ben je maar eenzijdig geblokkeerd. Het is daarom vreemd dat jij helemaal geen TAN-codes binnen krijgt. Ik heb daarom zojuist even opgebeld en je telefoon ging gewoon over.

Voor de zekerheid heb ik je simkaart even opnieuw eenzijdig geblokkeerd. Zou je het zo meteen even je telefoon uit/aan zetten en het nogmaals willen proberen om de betaling te verrichten?

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb inmiddels betaald maar mijn telefoon is nog niet vrijgeschakeled, bovendien staat er dat ik 1 factuur niet betaald heb. Ik heb dit opgezocht in mijn gegevens op ING site daar staat dat het geld gewoon is overgemaakt.
ik wil graag mijn rekening betalen van 2 maanden terug maar heb geen bankrekening nummer hoe doe ik dat ik doe het over de bank geef mij het nummer maar bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb inmiddels betaald maar mijn telefoon is nog niet vrijgeschakeled, bovendien staat er dat ik 1 factuur niet betaald heb. Ik heb dit opgezocht in mijn gegevens op ING site daar staat dat het geld gewoon is overgemaakt.

Hoi Liquidfire,

Zo te zien heeft het systeem je simkaart niet automatisch geactiveerd, sorry hiervoor. Ik heb je simkaart zojuist weer op het netwerk geplaatst, dus na het uit/aanzetten van je telefoon kun je weer bellen! Er staat op Mijn Simyo nog dat je factuur nog open staat, terwijl je 'm al wel hebt voldaan. Dit komt omdat betalingen er iets langer over doen om verwerkt te worden op Mijn Simyo. Dit zal met enkele werkdagen zijn gebeurd!

Laat je me weten of je simkaart alweer werkt?

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
ik wil graag mijn rekening betalen van 2 maanden terug maar heb geen bankrekening nummer hoe doe ik dat ik doe het over de bank geef mij het nummer maar bedankt

Hoi Vendel,

Ik heb zojuist je gebruikersnaam aangepast, omdat je geen 06-nummer als forumnaam mag gebruiken (i.v.m je eigen privacy).

Goed om te lezen dat je de betaling wil gaan doen. We adviseren je om deze factuur via Mijn Simyo, tabblad Facturen te betalen óf met behulp van de link uit de betalingsherinnering. Kun je niet met iDEAL betalen? Dan kun je de factuur overschrijven naar dit rekeningnummer, onder vermelding van het factuur nummer, de naam Simyo en je 06-nummer.

Groetjes, Tiury

Reageer