.

Beantwoord

Ik kan mijn facturen niet openen, hoe los ik dat op?


Ik kan mijn facturen niet openen, terwijl ik wel een adobe reader heb. Bij andere PDF bestanden is het ook geen probleem. Er verschijnt geen foutmelding, maar ik krijg een zwart scherm te zien.
icon

Beste antwoord door Ruud 4 July 2015, 10:07

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi velddriel,

Dit probleem is bij ons al opgelost sinds de lancering van de nieuwe Mijn Simyo omgeving. Vreemd dat die bij jou nog niet werkt. Heb je het ook al op een ander apparaat/computer getest, of telkens op dezelfde? Ook is het verstandig om te zorgen dat Adobe Reader helemaal up-to-date is en je browser geüpdatet is.

Groetjes, Tiury
Wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost....? Nog steeds zijn die facturen niet te openen. Wij hebben een aantal prepaid SIM's voor onze alarminstallaties en ik moet gewoon die facturen in onze boekhouding inboeken. Dit probleem is nu al 4 maanden een probleem, dat kan toch niet waar zijn!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi danielle1973,

Wat fijn dat je het antwoord hebt kunnen vinden.:)

want van die bug wist ik niets als klant 🙂 )
En ik had inderdaad nog niet door dat je een prepaid klant was. haha
Graag gedaan :)

Ik had al een vermoeden dat het om prepaid ging (vanwege PrepaymentPDF.pdf)

Je weet nu in ieder geval waar het probleem ligt. (want van die bug wist ik niets als klant 🙂 )
Heb Simyo even gebeld. De facturen van een prepaid telefoon zijn niet te openen, bug in het systeem. ....wordt binnenkort opgelost.
Hi Ray, no problem. Bedankt voor je reacties en je hulp !
behalve die van jullie
Ik ben ook klant 😃 Help alleen graag :P

Probeer eens een oudere te openen (als die er zijn). De laatste is mei 2015.


Edit;


en als dat dan niet lukt ligt het ineens aan mijn internetbrowser. Zit helemaal niet te wachten op een andere internetbrowser.


Dat het aan je browser ligt is iets wat ik niet wilt insinueren. Ik gaf aan om een andere te proberen om iets uit te sluiten. Misschien handiger geweest omdat er meteen bij te zeggen 🙂
Beste Ray,

Adobe Reader zit tussen de invoegtoepassingen, check. Wat ik nu eigenlijk niet begrijp is dat ik altijd elk willekeurig pdfje kan openen, behalve die van jullie. ..... en als dat dan niet lukt ligt het ineens aan mijn internetbrowser. Zit helemaal niet te wachten op een andere internetbrowser. Wat is er anders aan jullie pfdjes dan aan de pdfjes van de rest van de wereld ?

Heb nog even iets anders geprobeerd, om mijn internet browser te omzeilen.Het bestand eerst opgeslagen op mijn PC en dan openen. ...dan krijg ik wel een melding; AAR kan PrepaymentPDF.pdf niet openen, omdat het bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand is beschadigd.

................... misschien kun je hier nog iets mee ? Zo niet, kan iemand dan even de facturen naar me mailen, heb ze nodig voor mij belastingaangifte. Thanks.
Hoi Daniëlle,

Ik heb het ook even getest met IE. Het werkte bij mij wel maar niet voordat m'n pc even vastliep. Toen kreeg ik de vraag of ik hem wilde openen, opslaan of annuleren.

Ik koos voor openen en dat werkte.

Wat je nog kunt controleren is of Adobe bij de invoegtoepassingen zit van Internet Explorer aanwezig is. Klik hiervoor op het tandwiel (instellingen) en kies in het uitrol menu voor invoegtoepassingen beheren.

Je krijgt dan onderstaand scherm waarbij je de pijlen moet hanteren voor het juiste overzicht.



En anders zou ik een andere browser proberen zoals Chrome of Firefox.
Hallo Ruud,

Nee het heeft niet geholpen nog steeds hetzelfde probleem. Mijn besturingssysteem is Windows 7 mijn browser is de internet explorer.

Groet
Daniëlle
Reputatie 3
Badge +7
Hoi danielle1973,

Welkom op ons forum!

Fijn dat Raytje(bedankt!) je al een eind in de goede richting heeft geholpen.
Heb je de nieuwste versie van Adobe?

Wis je cookies even en probeer het downloaden dan opnieuw.
Heeft het geholpen?

Zo niet ben ik benieuwd welke browser en besturingssysteem je gebruikt. Kun je dat laten weten?
Heb je de nieuwste versie van Adobe?

Wis je cookies even en probeer het downloaden dan opnieuw.

Reageer