.

Beantwoord

Ik heb MB's bijgekocht, waarom heb ik toch een hoge factuur?

  • 19 September 2015
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Rond 22 aug kreeg ik een bericht van Simyo dat ik Door mijn maandbundel heen zat en dat ik MBs kon bijkopen. IK heb ingelogd op mijn Simyo en voor 5 euro 500 MB bijgekocht. Vervolgens kreeg ik de melding dat er 5 euro op mijn volgende factuur in rekening gebracht zou worden. Vandaag heb ik tot mijn grote schik een factuur van 141 euro ontvangen. Er is 100 euro in rekening gebracht voor verbruik buiten bundel. Hoe is dit toch mogelijk?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 September 2015, 11:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is niet nodig om meer dan 1x dezelfde vraag te stellen, alle posts worden door Simyo moderators gelezen. Die zijn er overigens meestal niet tijdens het weekend, vermoedelijk krijg je in de loop van maandag een reactie.
Ook ik heb een bundel van 500 mb en mijn mobiele zodanig ingeschakeld dat ik hier niet overheen kan gaan en dat internet wordt uitgeschakeld maar ook tot mijn grote verbazing heb ik een factuur van 157 euro ontvangen!!!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Haaga123 en JolandaJohan, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar het subforum Factuur & betalen.

Wat vervelend dat jullie verrast zijn door deze facturen :(
Haaga123, je geeft aan dat je 500 MB extra hebt bijgekocht, maar ik kan op 20 augustus enkel zien dat er een aantal maal een nieuw wachtwoord voor Mijn Simyo verstuurd is naar je.
Heb je wel een bevestigingsmail gekregen van je aankoop?

JolandaJohan,
Jouw internetbundel van 500 MB was op 10 augustus volledig verbruikt. Om 19.10 uur heb je je dan ook een sms'je gekregen dat je bundel volledig verbruikt was. Voor de volledigheid; om 18.55 uur kreeg je het bericht dat je bundel voor 80% verbruikt was.
Of en hoe je dan je telefoon in hebt gesteld dat er geen internet gebruikt kan worden, is voor ons niet in te zien. Het is ook niet te controleren door ons.
De enige manier waar wel wel garanties op geven dat het niet kan, is door op Mijn Simyo de optie Internet op je mobiel uit te zetten.

Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor jullie?

Scotsman; dank je voor je reactie!

Reageer