.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe klant aangebracht, maar geen korting ontvangen. Hoe kan dat?

  • 21 August 2014
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

Hallo,

Een paar maanden geleden heb ik er voor gezorgd dat mijn dochter ook een abonnement bij jullie afsloot.
Volgens jullie zouden zowel mijn dochter als ikzelf  € 10,00 tegoed krijgen.
We hebben echter nog steeds niks ontvangen. 
Graag een reaktie van uw kant.

Mvg.      Nijdam
icon

Beste antwoord door Tiury 22 August 2014, 17:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi enijdam,

Wat leuk dat je mee hebt gedaan aan de Vriendendeal actie! Ik kan helaas op jouw account niet terugvinden dat ze die bestelling heeft gedaan via jouw persoonlijke shop 😞. Zou je mij via een privébericht haar nummer kunnen sturen? Dan controleer ik samen met onze IT-afdeling hoe de bestelling precies is gedaan.

Ik hoor het graag van je!
Badge
Hoi enijdam,

Wat leuk dat je mee hebt gedaan aan de Vriendendeal actie! Ik kan helaas op jouw account niet terugvinden dat ze die bestelling heeft gedaan via jouw persoonlijke shop 😞. Zou je mij via een privébericht haar nummer kunnen sturen? Dan controleer ik samen met onze IT-afdeling hoe de bestelling precies is gedaan.

Ik hoor het graag van je!


Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi enijdam,

Bedankt voor je privéberichtje! Ik heb aan de hand van haar 06-nummer laten uitzoeken via welk kanaal de bestelling is geplaatst en deze is helaas op de normale manier gedaan 😞. Hierdoor is voor ons niet te zien dat jullie aan elkaar zijn verbonden en vervalt de korting helaas.

Had liever goed nieuws gebracht, maar ik hoop dat je nu begrijpt waarom de korting niet is verrekend.
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb hetzelfde probleem.

Hoi NdeJong,

Ik heb zojuist antwoord gegeven op je vraag in je eigen topic. Je hoeft niet bang te zijn dat we over je vraag heen kijken, want we beantwoorden ze allemaal!

Reageer