.

Beantwoord

Ik bleef binnen de bundel en toch hogere rekening. Hoezo?

  • 24 November 2014
  • 6 reacties
  • 326 Bekeken

Volgens mijn verbruik heb ik 79 min en 1 sms dus ruim binnen de 100 belminuten/sms over de maand oktober. Waarom wordt er dan toch extra belminuten in rekening gebracht. Ik verwachtte 10 euro en krijg nu 14.02?
icon

Beste antwoord door koorelle 24 November 2014, 19:36

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Deze opmerking heb ik vaak in het Forum zien passeren. Als je Wi-Fi signaal uitvalt schakelt je toestel direct naar mobiel data verbruik, dus je bundel. Dit kan zelfs gebeuren bij een zwak Wi-Fi signaal. Ik heb hiervoor de volgende oplossing.
Met de app 3G Watchdog kun je een widget aanmaken die een aan/uit knop op je start pagina aanmaakt. Hiermee kun je met één druk je mobiel data aan of uit zetten. Zo weet je zeker dat je niets uit je bundel verbruikt. Ga je naar buiten en heb je geen Wi-Fi dan zet je met één druk je mobiel data aan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Vriendelijke g riet,
Frans
Fsans, dank.
Nee, helaas is dat niet de verklaring van de extra kosten.
Zoals ik schreef is een overschrijding van de belminuten in rekening gebracht, niet van de internetbundel, die was ook ruim beneden de limiet.
Badge +1
Sorry Willen,
Ik geen de verkeerde forumlid beantwoord. Dus voor jou slaat deze traditie bekend op.
Reputatie 4
Badge +8
Sorry Willen,
Ik geen de verkeerde forumlid beantwoord. Dus voor jou slaat deze traditie bekend op.


Heb je een vertaalmachine gebruikt? Het klinkt allemaal zo vreemd... 😃
Reputatie 4
Badge +8
Willem6, je weet dat je minuten afgerond worden op de volle minuut?
Daarom is het handig om de Simyo app te raadplegen of op "mijn Simyo" te kijken,
want daar worden de afgeronde gesprekstijden getoond.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Willem6, welkom op ons forum!

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Factuur geplaatst. Andere forumgebruikers kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Op jouw factuur zul je inderdaad zien dat je buiten je bundelkosten hebt gemaakt. Koorelle heeft namelijk gelijk; je gesprekken worden op hele minuten afgerond.
Hoeveel je nog over hebt tijdens de maand zie je op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.

Is dit zo duidelijk voor je?

Reageer