.

Beantwoord

hoogverbruik via iDEAL betalen lukt niet, wat nu?

  • 2 January 2016
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb hoogverbruik en ben geblokkeerd en ik wil met iDEAL betalen. De voorlopige factuur geeft EUR 128 aan maar de ideal popup zegt dat ik hooggebruik heb en minimaal EUR 0 moet bijstorten.Maar dan klik ik op ideal en krijg ik de melding 'oeps er is iets fout gegaan'. ik wil betalen want ik moet weer bellen....
icon

Beste antwoord door Estelle 3 January 2016, 09:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi WinWim,

Welkom op het Simyo Forum!

Huh, wat vreemd dat je geen aanbetaling kunt doen! Ik kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gedeblokkeerd wilt worden. Bij hoogverbruik tot en met €250,- betaal je een bedrag van €100,- aan. Dit bedrag vind je op Mijn Simyo > Overzicht > pop-up. Ik wil je vragen om de cookies van jouw computer te verwijderen. Daarna accepteer je deze weer op onze website. Mocht dit niet helpen, wil ik je vragen om een andere browser te gebruiken.

Laat je me even weten of het nu wel lukt om de aanbetaling te doen?

Groetjes,
Estelle
Hoi Estelle,

Cookies gewist en nogmaals geprobeerd. Daarna Firefox gebruikt, ook niet. Kan ik via bankbetaling overmaken met een bepaald kenmerk?

Gr Wim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WinWim,

Wat jammer dat ook dit niet heeft geholpen en daarom nog bent geblokkeerd. Ik wil je vragen om de betaling handmatig over te maken. Als het goed is heeft mijn collega van de telefonische klantenservice je ons rekeningnummer gegeven. Laat je het me weten als je de screenshot hebt gestuurd? Dan kan ik deze betaling terugzoeken en je aansluiting weer herstellen 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WinWim,

Bedankt voor het belletje. Mijn collega heeft het aan mij doorgestuurd en ik heb de betaling verwerkt. Na het opstarten van je telefoon ben je weer telefonisch bereikbaar!

Groetjes, Tiury

Reageer