Hallo,
Gisteren kreeg ik 2 emails achter elkaar met daarin de berichtgeving dat mijn zoon in korte tijd hoge verbruikskosten had gemaakt, eerst zou er een bedrag van minimaal 100,- open staan, 14 minuten later een nieuwe mail gekregen dat de verbruikskosten minimaal 250,- bedroegen. Ik had deze mails op het moment dat ze binnen kwamen niet gezien, net pas. De kosten bedragen nu 351,33 en de simkaart is geblokkeerd, ik moet eerst 127,45 betalen om de simkaart te deblokkeren. Ik vertrouw dit helemaal niet, ik ben bang dat na het deblokkeren de kosten opnieuw de spuigaten uitlopen. Mijn zoon gaf aan dat hij op het moment dat ik de mails kreeg hij bij een vriend was en op hun wifi netwerk zat. Wat nu? Ik ben van mening dat Simyo een plafond had moeten instellen of dat ik dit zelf zou kunnen instellen.
Is er een coulance mogelijk zodat ik het bedrag van 351,33 niet hoef te betalen? Op internet lees ik erg veel klachten hierover, als ik dit van tevoren wist had ik een andere provider gekozen.
Met vriendelijke groet,
Tommie