.

Beantwoord

Hoog gebruik internet, hoe kan dat?

  • 24 July 2015
  • 2 reacties
  • 466 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds ik een andere telefoon heb Huawei P8 Lite) is mijn internet verbruik enorm toegenomen terwijl ik dit net als anders gebruik. Heb op de telefoon alle apps op zgn beschermd staan, dit houdt in dat ze niet actief blijven nadat de telefoon op slaapstand gaat. Ook sluit ik apps altijd af.Op het werk zit ik op de Wifi. Heb eigenlijk altijd mobiele netwerken uitstaan.
Andere maanden had ik altijd meer dan de helft van mijn data bundel over nu moet ik oppassen dat ik niet over mijn bundel heen ga.
Jammer genoeg kan je in de verbruiksoverzicht niet zien waaraan je data opgegaan is. Is dat nog ergens te zien?
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 12:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo,

Jammer genoeg kan je in de verbruiksoverzicht niet zien waaraan je data opgegaan is. Is dat nog ergens te zien?

Howdy Tjidske.

Kijk eens op je foon bij gegevensgebruik, daar zou e.e.a. te vinden moeten zijn.
En mijn medeforummer heeft het al vaker genoemd (de leon) 's-nachts foon op vliegtuigstand, kan dus ook wanneer je hem overdag niet gebruikt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Tjidske,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Vervelend dat je internetverbruik de laatste tijd meer is geworden. Wij kunnen helaas niet inzien waar dat door komt. Wij houden alleen bij wanneer er verbinding is gelegd met het netwerk en hoeveel verbruik je op dat moment maakt.

Op de meeste smartphone, ik neem aan ook op de Huawei P8, kan je zelf nagaan waar het verbruik door komt. We hebben hierover een blog geschreven met tips en uitleg.

Ben je hiermee verder geholpen?

@Friesian, bedankt voor je reactie.

Reageer