Skip to main content

.

30 September j.l. is een internet/bel abonnement aangeschaft. Nu wordt nog steeds aangegeven dat beide niet geactiveerd zijn, met als gevolg dat er nu een rekening van €47,43 klaar ligt om dat er buiten de bundel wordt gebeld/ geinternet. Ik wil u verzoeken dit te corrigeren en eventueel te veel afgeschreven saldo terug te sturen.

mvg Mevrouw Roosa. 

Beste ​@PukRoosa zolang een mobiel abo nog niet geactiveerd is heb je een tijdelijk nummer.

In de mail staat duidelijk dat je dat tijdelijke nummer niet moet gebruiken, omdat daarvan niets binnen een bundel valt en je daarvoor de maximale kosten betaalt.

Jij hebt die mail blijkbaar niet (goed) gelezen, waardoor je voor die kosten komt te staan.

Als je abo geactiveerd is, adviseer ik dataplafond te activeren voor 50 cent per maand, dan kom je nooit voor dure verrassingen te staan bij het mobiel internetten.

 


Hoi ​@PukRoosa,

Bedankt voor je bericht. Balen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel!

Wat ​@JanD zegt klopt helemaal, super bedankt voor je hulp!

Ik zie op je aansluiting dat je bundels niet actief waren. Je hebt inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij hebben je hiermee geholpen. Fijn om te zien! Ik zal deze topic sluiten aangezien dit is opgelost. 🙂

Groetjes,
Roeqajja