Skip to main content
Beantwoord

hoge kosten sinds installatie esim

• April 17, 2026
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Vanavond op jullie verzoek abonnement bijgewerkt naar eSim. Krijg ineens de mededeling dat ik extreem hoge kosten (meer dan 100,-) moet betalen en uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn. Allerlei vreemde nrs contacten mij nu. nrs die ik onmiddellijk blokkeer.

Heb nog nooit de volledige belminuten per maand gebruikt in al die jaren als klant bij Symio. 

Wat is hier aan de hand??????

Graag snelle reactie!!

Met vriendelijke groet
 Mw.  A. J. Lok

06XXXXXXXX

Moderator: Persoonlijke gegevens zijn verwijderd ter bescherming van de privacy van de gebruiker.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Anneliese,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je hoge buitenbundel kosten hebt gekregen en dat je geblokkeerd bent, wij begrijpen dat dit schrikken is. Je nummer wordt automatisch geblokkeerd als er in korte tijd hoge kosten buiten je bundel zijn gemaakt, dit is om te voorkomen dat de extra kosten hoger worden.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent door onze klantenservice en dat zij een vervangende simkaart voor je hebben opgestuurd. Hopelijk zal dit het probleem oplossen.

Groetjes,
Shaniqua

3 reacties

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • antwoord
  • April 21, 2026

Hoi ​@Anneliese,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je hoge buitenbundel kosten hebt gekregen en dat je geblokkeerd bent, wij begrijpen dat dit schrikken is. Je nummer wordt automatisch geblokkeerd als er in korte tijd hoge kosten buiten je bundel zijn gemaakt, dit is om te voorkomen dat de extra kosten hoger worden.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent door onze klantenservice en dat zij een vervangende simkaart voor je hebben opgestuurd. Hopelijk zal dit het probleem oplossen.

Groetjes,
Shaniqua

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • April 21, 2026

Anneliese Schreef: Wat is hier aan de hand??????

daar ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar?

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • April 21, 2026

Klinkt alsof ze een nieuw (oud / bestaand) nummer heeft gekregen zonder bundels.