.

Beantwoord

Hoge kosten door verbruik buiten de internet bundel. Waar ligt dit aan?

  • 18 August 2023
  • 34 reacties
  • 370 Bekeken

Veel dataverbruik bij beide nummers ik zou binnen 14 dagen 40 gb en 12gb verbruikt hebben. Nog nooit gehad. Degene met 12gb verbruikte nooit meer als 1.gb. alles op de forums gelezen maar dit ruikt gewoon naar de misdaad.

icon

Beste antwoord door Seren 21 August 2023, 12:34

Bekijk originele reactie

34 reacties

Reputatie 7

@Friesian Als de richtlijnen van AVG punctueel gaan worden opgevolgd, zal een Mod alleen met @Smaling op zijn eigen aansluiting kunnen gan meekijken en zal zijn/haar moeder dit zelf(de) moeten doen. Maar omdat Smaling zich, naar het zo blijkt, al zo onheus bejegend voelt, want iedereen is tegen hem/haar, denk ik dat een Mod wel zal gaan kijken wat zij kan gaan betekenen.

Iedereen doet maar aannames en beweert van alles over mij wat ik van andere vind of hoe ik mij bejegend voel. Maar zoals je terug kan lezen is het enige wat ik zeg dat als je reageerd lees dan eerst of zeg niks

Reputatie 7

@Smaling Ik/we vallen in herhalingen, maar zie eens jouw reacties en je manier van schrijven terug. Dan moet je het toch met me eens dat alles wat wij aandragen direct wordt weggewimpeld als onzin en je niet bij je zelf te rade gaat/bent gegaan?

Het feit dat je van een misdadige praktijk spreekt, bevestigt dit toch?

Veel succes later vandaag.

Prima fijne dag lees verder als alleen dat in plaats van zoeken naar iemand in diskrediet te brengen. Keer op keer.

Reputatie 5
Badge +3

Prima fijne dag lees verder als alleen dat in plaats van zoeken naar iemand in diskrediet te brengen. Keer op keer.

Schei nou toch eens uit! RicoK brengt jou helemaal niet in diskrediet. Hij heeft het over iets anders, maar dat lijk je niet te begrijpen.

@Katana 

+1 👍

Psst @Smaling  

Over lezen gesproken... Ik vermoed dat een moderator je topic zal verplaatsen. Het staat niet in de juiste subcategorie. 🤔

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb trouwens mijn vorige bericht (van 2 uur geleden) bij het plaatsen meteen gemeld bij de moderatoren met het verzoek aub te reageren in dit topic.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Smaling (en de rest),

Bedankt voor je bericht. Ik kan heel goed begrijpen dat het vervelend is dat er hoge kosten zijn gemaakt. Toch wil ik er wel op wijzen dat het belangrijk is dat wij met zijn allen respectvol naar elkaar toe zijn zodat het forum een veilige en fijne omgeving blijft. Hierbij nogmaals de de Simyo-community huisregels

Goed, uit je topic kan ik begrijpen dat er hoge kosten zijn gemaakt door het verbruik van internet buiten de bundel. Dit is gebeurt op zowel jouw toestel als die van jouw moeder. Wij kunnen niet inzien waar deze MB's aan zijn verbruikt. Als je een Android hebt kun je zoals @RicoK en @Kaas Berrie hebben aangegeven altijd nalopen waar aan je internet is verbruikt.  @Kaas Berrie heeft in zijn bericht een link gedeeld waarin staat hoe je dit kunt doen en ook hoe je een datalimiet kunt instellen. Ik wil je adviseren om dit toch even na te lopen om te kijken waar aan je MB's op zijn gegaan. Zo kun je voorkomen dat je in de toekomst hoge kosten maakt.

Bij Simyo hebben wij geen dataplafond, hier zijn wij erg transparant over. Overigens ga je hier ook akkoord mee bij het afsluiten van je abonnement. Omdat wij geen dataplafond hebben sturen wij wel altijd twee waarschuwing sms'jes bij 80 en 100% verbruik van de bundel. In deze sms'jes informeren wij over het buiten bundel tarief en adviseren wij om je internet uit te zetten om hoge kosten te voorkomen. Het is heel plat gezegd aan de klant om actie te ondernemen om hoge kosten te voorkomen. Heb je deze sms'jes gezien?

Ik wil graag samen met je kijken naar een oplossing. Hiervoor wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw gegevens en die van jouw moeder. Ik zal dan kijken op de aansluitingen en kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Tot slot wil ik iedereen bedanken die in dit topic informatie en tips heeft gegeven aan @Smaling


Groetjes,
Seren

Reageer