Beste Simyo,
Ik ben totaal in paniek en boos. Zojuist kreeg ik een bericht dat ik over mijn belbundel heen ben gegaan en dat ik meer dan 300 euro!!! moet betalen. Mijn telefoonnummer is geblokkeerd en blijft dat totdat ik een gedeelte van dit bedrag betaal. Dit betekent dat ik nu helemaal niets meer kan met mijn telefoon. Dit is een enorme schok voor mij, aangezien ik dit bedrag simpelweg niet kan betalen.
Waarom hebben jullie mij niet gewaarschuwd dat mijn bundel op was? Ik heb slechts één SMS ontvangen toen ik 80% van mijn bundel had verbruikt, maar daarna helemaal niets meer, zelfs niet toen ik 100% had bereikt. Hierdoor had ik geen idee dat ik over mijn bundel heen was gegaan.
Ik ben afhankelijk van mijn telefoonnummer voor mijn werk en deze blokkade brengt me in een zeer moeilijke situatie. Ik weet niet wat ik moet doen. Hoe kan ik dit probleem zo snel mogelijk oplossen? Dit voelt heel oneerlijk en ik ben helemaal gestresst!!