Skip to main content
Beantwoord

Hoge kosten buiten de bundel

• June 24, 2026
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Beste,

Vandaag was er een storing bij mijn reguliere provider, ik heb mijn telefoon als hotspit gebruikt en 2x een internet bundel bijgekocht. Zuur genoeg ben ik in slaao gevallen en bij het wakker worden wad mijn abonnement geblokkeerd ivm hoge buiten de bundel kosten. Hey stomme fout van mij zelf natuurlijk, ik heb ook gewoon betaald en meteen 2x een bubdel van 500mb bijgekocht, echter wat ik jammer vind is dat ik alleen kan kiezen om 500mb bij te kopen waar je in de huidige tijd snel overheen bent, het zou prettiger geweest zijn als je bijvoorbeeld keuze had en er bijvoorbeeld 5gb bij zou staan, dan had ik zeker van deze optie gebruik gemaakt. Als je meer mb's wil kan je wel je abonnement voor de maand er na aanpassen, dit is erg prettig maar doorgaans kom ik prima uit met mijn mb's... 

Het zou prettig zijn als er een coulance regeling mogelijk zou zijn. En fantastisch als er meer ooties bij zouden komen. 

Max

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Maximilliaan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoge kosten.

We zullen je feedback zeker meenemen wat betreft meerdere opties voor MB's bijkopen. Hopelijk zal dit in de toekomst dan een mogelijkheid worden maar dat kunnen we helaas niet garanderen. 

Het is begrijpelijk dat je geen actie hebt kunnen ondernemen nadat je internetbundel op was aangezien je in slaap was gevallen. Wellicht kan je overwegen om een dataplafond in te stellen zodat het internet direct stopt als de internetbundel op is. Zo voorkom je onverwachte kosten! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee. 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 25, 2026

Hoi ​@Maximilliaan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoge kosten.

We zullen je feedback zeker meenemen wat betreft meerdere opties voor MB's bijkopen. Hopelijk zal dit in de toekomst dan een mogelijkheid worden maar dat kunnen we helaas niet garanderen. 

Het is begrijpelijk dat je geen actie hebt kunnen ondernemen nadat je internetbundel op was aangezien je in slaap was gevallen. Wellicht kan je overwegen om een dataplafond in te stellen zodat het internet direct stopt als de internetbundel op is. Zo voorkom je onverwachte kosten! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee. 

Groetjes,
Amy