Een moderator zal ongetwijfeld later vandaag langskomen en vragen of je hem/haar een privébericht kunt sturen.
Zelfs om 2:50 uur in de nacht terwijl mijn telefoon met Wifi was verbonden. Kan het zijn dat er sprake is van een storing bij Simyo?
Simyo groepeert dataverbruik in blokken van maximaal 8 uur of ~60 MB. Deze groepering noem ik een “datasessie”. De regels, die ik in uw schermopnames zie om hoeven niet daadwerkelijk om 2 uur te zijn geweest.
Op de eerste opname zie ik 02:14 en de volgende datasessie op 9:22. Deze datasessie korter dan de volledige 8 uur en is om 9:22 gestopt, omdat er ~60 MB in zat. Dat betekent dat er tussen 02:14 en 9:22 ongeveer 60MB is verbruikt. Dat kan dan allemaal tussen 02:14 en 02:15 zijn verbruikt, maar bijvoorbeeld ook tussen 09:01 en 09:22 en dat er tussen 02:14 en 09:01 nauwelijks verbruik was.
In de tweede schermafbeelding zie je dat de datasessie om 02:53 begon en de volgende om 10:53. Daar zit precies 8 uur tussen. Deze datasessie was gestopt, omdat er 8 uur verstreken was. In die tijd 02:53 en 10:53 was 56MB verbruikt. Dat kan ook hier weer allemaal om 02:53 verbruikt zijn, maar ook bijvoorbeeld allemaal pas na 10:00.
Mijn Simyo heeft een instelling om "Internet op je mobiel” uit te zetten. Met die instellingen zet je internet via Simyo uit en dat is de enige waterdichte manier om het uit te zetten. Via het toestel kan vaak ook, maar dat is voor Simyo niet zichtbaar en als er dan toch verbruik plaatsvind, dan brengt Simyo dat in rekening.
Ik zou aanraden om de dataplafond-bundel te nemen.