Beste Simyo,
Tot mijn ongenoegen kreeg ik vanavond een berichtje dat mijn simkaart geblokkeerd was vanwege hoge kosten buiten de bundel. Uiteraard was er dikke paniek en bleek ik €131 over mijn bundel te zijn gegaan vandaag.
Afgelopen donderdag kreeg ik een bericht dat ik op 80% zat en sinds die tijd geprobeerd om zoveel mogelijk op de wifi te gaan. Echter heb ik nooit de melding gekregen dat ik op 100% zat. Jullie geven aan op de site dat jullie waarschuwingsmeldingen sturen bij 80 en 100%. Echter is dit niet gebeurd en heb ik nu een enorme klap geld moeten betalen om mijn simkaart weer te activeren.
Graag zie ik toch een gepaste oplossing voor de hoge kosten buiten de bundel waarvoor ik geen waarschuwing heb gehad. Ik heb ook via whatsapp contact proberen op te nemen, toen bedroeg de schade nog €105,- maar ondanks dat mijn internet uitstaat zijn de kosten opgelopen naar €131,-