Ik ben al jaren gebruiker van Simyo,nooit geen problemen gehad. Nu valt de wifi thuis een keer uit en heb ik niet in de gaten dat ik data verbruik. En lopen de kosten belangrijk op. Onkosten voor data ,niet van deze tijd €230,- en kaart geblokkeerd. Ook lees ik dat als dit toch een keer gebeurd je verbruik stop wordt gezet bij €100,-. En dat door vertraging in het netwerk hier iets overheen kan gaan. Ik vind meer dan €100,- hier overheen waar €8,- per minuut gaat dus bijna 2 uur vertraging niet van deze tijd. En kan dit ook niet betalen. Anders had ik voor €20,- in de maand wel een onbeperkt abonnement gehad. Dit gaat dus de doelgroep van sim only abonnement volledig voorbij. Kan hier een jaar volledig voor bellen en data. Graag een oplossing voor dit overmatige probleem. Zo zit je in eens onbedoeld in de problemen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat er hoge kosten zijn gemaakt buiten de bundel vanwege internetverbruik! Ik kan begrijpen dat je hiervan geschrokken bent.
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Om deze reden sturen wij altijd waarschuwingsberichten bij 80% en bij 100% verbruik van de bundel. Deze sms’jes worden real time vanuit het netwerk verstuurd. Ik raad aan om in het vervolg goed op deze sms’jes te letten! Hierin vermelden wij dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je internetbundel op is en dat je het best verder via wifi kunt internetten of MB's bijkopen via Mijn Simyo om kosten buiten je bundel te voorkomen.
Op onze website hebben wij een blog met databesparingstips, misschien is dit handig om door te nemen.
Ik kan me voorstellen dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt en wil daarom graag overleggen met onze financiële afdeling of wij hier éénmalig iets aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan doe ik graag even mijn best voor je! :)
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.