Hallo, ik heb extreem hoge buiten bundel kosten gekregen van jullie. Namelijk 113 euro. Ik ben hier niet blij mee ben net klant bij jullie en schrik hier enorm van. Ik had het idee dat ik niet over mijn bundel heen kon gaan. Wat nu?
Je ,kunt dataplafond aanzetten voor 50 cent per maan, dat gaat dan per de 1e van de komende maand in. Op veel mobiele toestellen kun je zelf ook een datawaarschuwing en -plafond instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gaat
Als je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen, kun je via de bekende kanalen met Simyo contact opnemen voor een betalingsregeling of de reactie van een moderator hier afwachten.
Het staat gewoon in de voorwaarden dar er buitenbundelkosten berekend worden, maar je krijgt altijd eerst 2 SMS’jes, 1 bij 80% en 1 bij 100% verbfuik.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.