Beste Simyo,
Ik werd vanochtend wakker met het bericht dat mijn simkaart is geblokkeerd en dat ik meer dan 180 euro kosten heb gemaakt. Ik ben hier heel erg van geschrokken en ik baal hier ontzettend van. Aangezien mijn internetaansluiting na verhuizing al een aantal dagen op zich laat wachten, maak ik voorlopig nog gebruik van internet van mijn werk. Blijkbaar heb ik afgelopen vrijdag per abuis de verkeerde mobiele dataprovider aangezet (personal ipv business) waardoor ik binnen enkele uren door mijn databundel been heen gegaan. De waarschuwingssms'jes kwamen pas 's avonds binnen toen ik al in slaap gevallen was en heb ik blijkbaar zaterdagochtend over het hoofd gezien.
Ten eerste, ik snap dat het mijn schuld is, ik had beter op moeten letten bij het aanzetten van mijn hotspot. Ten tweede, ik zag zojuist dat het sinds kort ook mogelijk is een dataplafond in te stellen, dit heb ik dan ook direct gedaan. Ten derde, ik ben blij dat jullie mijn Simkaart hebben geblokkeerd om nog hogere kosten te voorkomen. Dank daarvoor.
Ik hoop wel dat er misschien nog iets gedaan kan worden aan de hoge kosten. Het was een eenmalig ongelukje en deze hoge kosten als trouwe klant zijn wel heel pijnlijk voor mij.
Alvast bedankt voor uw reactie en uw begrip.