Hallo, ik ben abonnee bij jullie. Elke maand betaal ik 8,79 euro, maar deze maand wil jij dat ik 205 euro betaal. Waarom? Je bent niet eerlijk tegen mij. Het is oplichterij. Leg het alsjeblieft uit
Beste
Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is.
Als je de nota niet in 1 keer kunt betalen kun je via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo voor een betalingsregeling.
Zie onderstaande link:
https://www.simyo.nl/klantenservice
Succes.
Beste
Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is.
Als je de nota niet in 1 keer kunt betalen kun je via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo voor een betalingsregeling.
Zie onderstaande link:
https://www.simyo.nl/klantenservice
Succes.
Het is zo, geactiveerd
Het is zo, geactiveerd
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten de bundel vanwege internetverbruik! Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken van de kosten.
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Vanwege de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar de MB's aan zijn verbruikt. Dit kun je vaak wel via de instellingen in je telefoon terug vinden. Ik raad aan om in de instellingen van je telefoon te kijken om achter de oorzaak van je hoogverbruik te komen. Bij een iPhone is dit wel lastiger omdat je vaak alleen het verbruik over langere periode terug kunt zien.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.Goed om te horen dat je dit hebt geactiveerd!
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Super bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.