Beste Simyo,
Zojuist heb ik een mail van jullie ontvangen waarin vermeld stond dat mijn nummer is geblokkeerd door de hoge kosten van mijn internet verbruik!
Zowel van de maand april en mei heb ik hier nog niet eerder een mail van ontvangen, maar er staat al wel een bedrag open van €300,- wat ik nog moet betalen.
Ik ben hier zo ontzettend van geschrokken, ik was mij totaal niet bewust van deze kosten gezien ik hier nooit eerder een melding van heb ontvangen.
Ondertussen heb ik al €100 overgemaakt om mijn nummer te deblokkeren, maar wat moet ik met de overige openstaande bedragen? Ik zit straks met mijn handen in het haar. Ondertussen ook al direct mij abonnement verhoogd, maar daar heb ik nog niet veel aan met de facturen die nog open staan.
Mijn vraag is;
- Hoe kan ik er voor zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurd?
- En hoe gaan we om met de hoge extra rekeningen?
Graag zie ik jullie reactie tegemoet!
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Lauren Brunnikhuis