Beste @Saner123 om dit soort overschrijdingen te voorkomen kun je dataplafond activeren voor 50 cent per maand en gaat dan per de 1e van de komende maand in.
Je krijgt een SMS bij 80% en 100% gebruik van je databundel.
Als je daar niet op reageert loopt het snel op.
Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is en daar maatregelen op nemen.
Het is niet verdacht en raar, staat gewoon in de voorwaarden, dat bij overschrijding van de databundel eerst gewaarschuwd wordt en daarna X cent per MB in rekening gebracht wordt.
Als je het niet in 1 keer kunt betalen kun je via de bekende kanalen aan Simyo om een betalingsregeling vragen.
Zie onderstaande link:
https://www.simyo.nl/klantenservice
Succes.
Hoi @Saner123,
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je hoge kosten hebt gemaakt!
Ik zie dat @JanD al een goede uitleg aan je heeft gegeven, bedankt Jan . Hier kan je alle informatie over ons dataplafond nog eens terugvinden.
In dit topic heb ik zojuist hetzelfde probleem beantwoord. Ook jij mag mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag even met je mee.
Groetjes,
Amy