Skip to main content

.

Hi,

Ik heb sinds 12 maanden een Simyo abbo. En dat ging naar alle tevredenheid goed. Ik betaalde elke maand 11 euro, maar zou in de 12 maand ( oktober )binnen een half uur 230 euro kosten hebben gemaakt. En dat zou in de nacht na 12 uur zijn gebeurd. Dus binnen een half uur zou ik meer dan dubbel de kosten hebben gemaakt dan in een heel jaar. Ik vind dit raar en verdacht. Is dit een verdienmodel van Simyo om klanten veel geld afhandig te maken? Ik ga dit natuurlijk niet betalen (kan het financieel ook niet). Hoop dit opgelost te zien 

Beste ​@Saner123 om dit soort overschrijdingen te voorkomen kun je dataplafond activeren voor 50 cent per maand en gaat dan per de 1e van de komende maand in.

Je krijgt een SMS bij 80% en 100% gebruik van je databundel.

Als je daar niet op reageert loopt het snel op.

Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is en daar maatregelen op nemen.

Het is niet verdacht en raar, staat gewoon in de voorwaarden, dat bij overschrijding van de databundel eerst gewaarschuwd wordt en daarna X cent per MB in rekening gebracht wordt.

Als je het niet in 1 keer kunt betalen kun je via de bekende kanalen aan Simyo om een betalingsregeling vragen.

Zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice

Succes.

 


Hoi ​@Saner123,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je hoge kosten hebt gemaakt! 

Ik zie dat ​@JanD al een goede uitleg aan je heeft gegeven, bedankt Jan 😊Hier kan je alle informatie over ons dataplafond nog eens terugvinden. 

In dit topic heb ik zojuist hetzelfde probleem beantwoord. Ook jij mag mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag even met je mee.

Groetjes,
Amy


Reageer