Skip to main content

.

Beste heer of mevrouw ,

Ik zit achter mijn laptop en kijk op mijn telefoon en in 10 minuten tijd schijn ik 250 euro aan kosten te hebben gemaakt terwijl ik niet op mijn telefoon bezig was. 
Nu begrijp ik echt niet hoe dat mogelijk is.

Ik krijg om 19uur49 een sms’je  dat mijn databundel op is en na 10 minuten dat ik 250 euro moet betalen . 
 

Ik kan en wil dit niet betalen . Mijn vraag is of hier even naar gekeken kan worden omdat ik anders echt het abonnement op ga zeggen als deze kosten niet ongedaan gemaakt kunnen worden .

 

Ik hoop dat er mogelijkheid bestaat om dit te regelen .

 

Met vriendelijke groet

Haite Weiizig 

Beste ​@Haite het is verstandig op de 1e plaats dataplafond te activeren voor 50 cent per maand. Dat gaat dan de 1e van de komende maand in en voorkom je genoemde dataoverschrijding in de naaste toekomst.

Binnen je mobiel kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is en daar maatregelen op nemen.

Als je de nota niet in 1 keer kunt betalen kun je via de bekende kanalen met Simyo contact opnemen voor een betalingsregeling. Zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice

Succes.


Hoi ​@Haite,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken.

​​​​Wat ​@JanD zegt klopt inderdaad. Sinds dit jaar is het mogelijk om een dataplafond in te stellen. Hier kan je alle informatie daarover terugvinden. 

Een telefoon kan altijd internet verbruiken, ook als je dit zelf niet in de gaten hebt. Denk bijvoorbeeld aan een update of een app die op de achtergrond nog aanstaat. Wegens privacy wetgeving kunnen en mogen wij niet inzien waar het internet aan is verbruikt. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Amy


Reageer