Hallo @Brennie73 aanvechten heeft geen zin, het staat gewoon in de voorwaarden en bij aanvang van je abo is in diverse mails ook al verteld hoe het met het buiten-bundel-afrekenen gaat, Je had het dus kunnen weten.
Om hoge kosten voor een volgende keer te voorkomen kun je zelf al een aantal dingen in je (Android) toestel instellen:
Stel je hebt een bundel van 10GB, stel dan een waarschuwing in bij 9GB en een blokkade bij 9,5GB en ga daarna verder via wifi of koop een bundel bij.
Zorg ervoor dat (automastische) updates en het downloaden van video en foto alléén via de wifi mag gebeuren.
Zet databesparing aan.
Zorg er voor dat bij slechte of minder goede wifi de telefoon NIET automatisch overgaat naar mobiele data.
Bel de klantenservice om een betalingsregeling te treffen.
Verder zal binnen enkele dagen hier ook een moderator reageren.
Succes.
Hoi @Brennie73,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Om hoge kosten te voorkomen sturen wij altijd 2 waarschuwing sms'jes. Één bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per mb aangezien wij geen dataplafond hebben. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel..
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of er nog iets mogelijk is in de gemaakte kosten.
Groetjes,
Amy
@JanD Bedankt voor je reactie Jan! Ik kreeg deze pas te zien toen ik mijn bericht had geplaatst .
Hallo
vandaag ook de schrik van me leven mijn dochter der abbo afgesloten wegens hoge kosten binnen een minuut 70euro en de volgende minuut 250 euro terwijl zij aangesloten zat op de wifi HELP HELP HELP HELP hoe kan dit .
Als iemand iets weet laat het zeker weten simyo niet te berijken vooral niet op zondag .
Hallo
vandaag ook de schrik van me leven mijn dochter der abbo afgesloten wegens hoge kosten binnen een minuut 70euro en de volgende minuut 250 euro terwijl zij aangesloten zat op de wifi HELP HELP HELP HELP hoe kan dit .
Als iemand iets weet laat het zeker weten simyo niet te berijken vooral niet op zondag .
Zie reactie in je eigen topic @Jena-R22
Hoi @Jena-R22,
Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist jouw eigen topic hierover beantwoord. Het is niet toegestaan om naast je eigen topic nog reacties te plaatsen onder andere topics omrent hetzelfde onderwerp. Wij behandelen alle topics en om het overzichtelijk te houden wil ik je vragen om alleen via je eigen topic te reageren hierover. Je kunt onze huisregels eventueel hier terugvinden.
Bedankt voor je begrip.
Groetjes,
Roeqajja