Beste Lezers,
Ik heb het hier al een aantal keren gelezen, mensen die niet snappen hoe ze een exorbitante hoeveelheid data verbruikt hebben in een korte tijd.
Helaas zijn wij ook de klos: ik krijg een alarmerend telefoontje van een totaal in paniek zijnde dochter, die net heeft gezien dat ze in 31 minuten 17 gigabytes aan data erdoorheen zou hebben gejaagd; kosten 1967,22 Euro.
Wij zijn op 12 augustus terug gekomen van vakantie in Thailand waardoor ze vanaf 14 augustus haar bundel van 12 GB is gaan gebruiken.
Het extreme dataverbruik begint vandaag om 12:08 uur en duurt tot 12:39 er is dan al ruim 17 Gb verbrand.
Mijn dochter zat tot 12:15 in de les en heeft daarna alleen via Snapchat drie foto's verstuurd en chats gehad met drie personen voordat ze weer in de volgende les ging.
Daar had ze nog heel veel van over maar na 5 minuten om 12:13 uur worden er in dezelfde minuut twee smsjes verstuurd voor 80% en 100% verbruikte bundel. om 12:39 wordt haar simkaart geblokkeerd maar dan is er al 17 GB verbruikt. Resultaat dus: 1967,22
Beste Symio medewerkers: ik wil hier hééél graag een oplossing voor!
PS: Jullie zijn ivm drukte telefonisch de hele dag onberiekbaar via chat en via Whatsapp ook niet te bereiken, dat is wel frustrerend als je met dit probleem word opgezadeld….