Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een mislukte incasso alsnog betalen?

• September 24, 2026
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Ik heb mijn maandelijkse betaling gemist heb mn salaris nu ontvangen kan ik hem nog betalen of gebeurt omdat weer automatisch 

Moderator: De titel is iets verduidelijkt zodat andere leden sneller kunnen zien waar het bericht over gaat.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Mark Anthony,

Bedankt voor je bericht. Geen zorgen, dit kan natuurlijk gebeuren! Wat fijn dat je salaris binnen is en je dit meteen wilt regelen.

De incasso vindt één keer plaats in de vierde week van de maand. Als de incasso al is mislukt, wordt de betaling niet opnieuw automatisch afgeschreven. Betaal de factuur dan zo snel mogelijk via iDEAL in Mijn Simyo of via de betaallink in de herinneringsmail.

Is de mislukte incasso nog niet bij Simyo verwerkt? Wacht dan op de herinneringsmail; daarin staat de betaallink.

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • September 24, 2026

Hoi ​@Mark Anthony,

Bedankt voor je bericht. Geen zorgen, dit kan natuurlijk gebeuren! Wat fijn dat je salaris binnen is en je dit meteen wilt regelen.

De incasso vindt één keer plaats in de vierde week van de maand. Als de incasso al is mislukt, wordt de betaling niet opnieuw automatisch afgeschreven. Betaal de factuur dan zo snel mogelijk via iDEAL in Mijn Simyo of via de betaallink in de herinneringsmail.

Is de mislukte incasso nog niet bij Simyo verwerkt? Wacht dan op de herinneringsmail; daarin staat de betaallink.

Groetjes,
Shaniqua