.

Beantwoord

Hoe kan ik buiten de bundelkosten voorkomen ?

  • 7 February 2015
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

beste simyo,

voor mijn werk moet ik onverwacht veel en lang bellen met een monteurslijn.
daar had ik met mijn mobiele bundel geen rekening mee gehouden daardoor ben ik nu al door mijn bundel heen.
wat kan ik hier voor de rest van de maand aan doen? want 0,31 cent betalen per sms'je of per minuut heb ik niet echt zin in.

en vraag 2:
ik heb voor volgende maand mijn bundel aangepast naar 200 min/sms'je alleen ik denk nu echt dat dat alsnog te weinig is alleen nu kan ik het zelf niet meer aanpassen.
ik hoop eigenlijk dat jullie het kunnen aanpassen in het systeem want het is nog maar het begin van de maand.
dus mijn vraag is kan mijn bundel van volgende maand (maart) door jullie aangepast worden naar 500 min/sms'jes per maand.

graag hoor ik van iemand van simyo

met vriendelijke groeten,
robin
icon

Beste antwoord door Ali 9 February 2015, 15:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Rob!nv,

Welkom op het forum.

Erg vervelend om te horen dat je door je bundel zit.

Om extra kosten tegen te gaan zou je een grotere bundel kunnen nemen. Het jammere is dat een wijziging nu pas ingaat per de 1e van de volgende maand.

Ik zie dat je op 5 februari een verzoek hebt ingediend om je belbundel te verhogen van 100 naar 200 minuten. Je kan maar één wijziging per maand aanvragen. Het is helaas niet mogelijk de aanvraag terug te draaien of aan te passen in de Simyo 500.

Vanaf 1 maart heb je de beschikking over de Simyo 200 bundel. Je kan na 1 maart aanvragen indienen voor de 500 belminuten bundel. De wijziging zal ingaan per 1 april.

Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.
Badge +8
Hoi Rob!nv,

Misschien is een prepaid kaartje voor die ene maand een oplossing?
Voor € 5 krijg je een kaartje met € 7,50 beltegoed dus je raakt er niks aan kwijt en het Prepaid beltarief is lager dan het buiten bundel tarief bij een abonnement.

Toch nog een tip ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Charlene,

Bedankt voor de aanvulling. Dat is voor Rob!nv misschien wel de beste en snelste oplossing om dat maandje te overbruggen 🙂

Reageer